weekend mood
Saturday 15 February 2014 • 7:31 pm • 0 comments



Bila duduk senseorang hati aku suka menjerit , aku sayang semua oranggg ! Tanpa disedari aku menangis . Takutnya kehilangan mereka . Ada juga hikmah aku tak dapat ke asrama , kalau tak siapa yang nak teman ibu . Kesian ibu . Dekat siapa yang ibu nak bercerita bila ayah takde dkat rumah beberapa hari . Siapa nak tolong ibu lagi . Adik adik ? Mereka masih kecil masakan cari baju pon nak panggil ibu . Betuah sungguh ish ish .

 Ramainyaa kawan aku pindahhh haaa . Arman , fazarul , zul , hilman , shah yang tak percaya aku anak sulong haha lawak . Tinggal bambang je . Walaupon mereka lelaki tapi kadang2 mereka lah jadi tmpat aku meluah rasa . Diorang sangat la sporting and understanding serious cakap tak hairanla kebanyakan diorang kapel dngan yang lebih matured . Aku bersyukur sangat2 put zah nini iffa ana sue sorang pon takde yang pindah except farah . Taktahu la kalau second intake nanti . Hm hmm .

 Nak pegi taiping !!!!! Haaaa abang naknakk . Sedihnya sedihnyaa . Im okayy . This is my fate that i have to accept . Cubalah meredhai ketentuan ni waaa . Insha Allah . Aku okay selagi ada Allah selagi ada ibu ada ayah selagi kawan2 masih sedia disisi selagi ada abang aku yang sedia mndengar celotehan aku yang tak henti2 nie , taktau knapa . Aku suka sangat nak cerita dekat hang abang . Kadang2 pelik je aku nie rasanya . Haaa apa dia apa diaaaa ?? Bioleee hakhak .

Tak sempat nak taip lelawa , masa terasa suntuk gila skarang . Baru naik upper form , belom apa apa lagi kahkah tapi nie realiti serious bagitau haha . Bye

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .