Allah is the best planner , trust Him .
Saturday 21 December 2013 • 8:28 pm • 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim


Assalamualaikum
Hai hai ! Lama sangat tak update blog sini , rasa speechless rasa yang aku tak tau nak kata macam mana . Hidup aku sepanjang cuti nie bnyak perkara perit and semua ada hikmah yang aku dah nampak Allah berikan , alhamdulillah . Banyaklahh benda yang jadi masa cuti nie . Haha aku hanya bergantung pada Allah je , apa yang terbaik buat masa depan aku kelak . He knows what is in my deep heart .

And another ! Alhamdulillah Ya Allah . Kau telah makbulkan doa dan usaha aku dengan rezeki 8A PMR yang engkau beri . Ya Rabbi , aku hampir nangis depan cikgu masa ambik result tu tapi aku tetap tak nangis jugak sebab aku kan kuat macam ultraman . Ultraman mana ada nanges kalau dia menang . Haha . Okay okay . Masa dapat2 result tu aku terus salam semua cikgu yang ada dekat situ dan berkepul kepul tahniah yang masuk dalam telinga aku yang tidak lagi peduli kerana terlalu asyik bersalaman dan rasa bangga nya yang melimpah ruah . Hahaha . Sehabistu aku panjat anak2 tangga terus berlari ke pejabat dan aku teriak memanggil ibu . " Ibuuu ! Dengar lanie ..... " Tak sempat lagi aku habiskan ayat aku yang tengah riang tak hingat pengetua ada ke tidak time tu *mati aku kalau dia ada xD ibu tetiba je nak potong pulak " Haaa ye tahinah , ibu dah tau dahhh " Aisemannn ibu niee , baru nak meriah meriah . Hahaha . Alhamdulillah rezeki Allah bagi , mana la tahu keputusan ini satu ujian , maka kenalah terus berdoa , selalu ingat Allah . Nak berjaya dunia dan akhirat kann ? Kata ayah aku lepas dipeluknya aku dan wang sakunya pada aku . Inshaa Allah ayah .

Impian aku , ingin sambung belajar tingkatan 4 dan 5 aku di MRSM . Inshaa Allah MRSM TAIPING . Alhamdulillah , mulanya ibu bekeras tak benarkan aku ke sana . Tapi entah la macam mana lembut pulak hati ibu membenarkan aku walaupun aku tahu ibu sangat berat dngan keputusan aku . Kalau nak aku ceritakan semua jalan cerita nya macam mana ibu aku kasi , jawabnya korang malas la nak baca . Ambik masa hampir setahun aku memujuk ibu . Hahaha . Okay better takpayah .




OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .