Sunday Full Of Emotion
Saturday 25 May 2013 • 10:08 pm • 0 comments
Alo aloo , meow sedih jugak yee ? *Coooomel sangat meow niee :')

Assalamualaikum and haihaihaaaaiii guys , suddenly I felt so excited wanna type and tell yaa my story here . I also dont no why , but I felt very very very ber emosi sekarang . Emosi yang bercampur baur . Semua perasaan ada , daripada sedih , nak menangis , tak sedap hati , excited , teruja , happy tahap air batu campur and temasukla jugak pemberontakkan dan sebagainya . Emosi yang banyak2 nie semestinya datang dari situasi yang sedang berlaku sekarang . Ya Allah *mengeluh panjang . Dari rumah , kampung sampai ke sekolah and sampai la jugak ke asramanya . My life now just like rain with storm , lightening here and there , very cloudy but there is still a very beautiful rainbow . Ohh , how my life is .

Aku rinduuuuuu kawan kawan akuu , serious rindu . Rindu sangat sangat sangat :'( Baru aku rasa perasaan budak asrama , baru aku rasa situasi budak asrama , baru aku mengerti keadaan mereka . Aku menangis sepanjang perjalanan balik kampung harituu , habis penat menangis aku tertido . Ya Allah , betapa aku sayang mereka . Mereka yang selalu tersenyum , yang sepanjang sekolah nya ketawa riang . Yang perangai nya tidak menentu dengan kerenah masing2 yang gegilaa . Aku dah faham sangat . Jadi , aku sentiasa bersabar agar kekawan aku terus ketawa sekali gus membuat aku pon turut terhibur membelakangkan segala duka . Aku tak dapat bayangkan macam mana keadaan aku , kalau kekawan aku tiada bila form 4 nanti *menitis jugak air mata aku nie . Aku seorang yang lemah , air mata aku susah keluar . Tapi , aku takut bila korang takde nanti . Aku takuuutt , aku tak mampuu . Aku tak mampu hadapi situasi tu nanti sebabtu aku selalu pesan dekat kekawan aku , Puteri terutamanya . " Nak kaki ke nak terompah ? Kami kata jangan pindah , paham dopp ?" Nampaknya seperti memain , tapi aku serious niee weh . Tapi , tak mengapa lahh , itu semua ketentuan Allah . Aku taknak fikir panjang sangat . Sekarang , aku nak luangkan masa yang ada dengan kekawan selagi masih ada kelapangan (:

Atokk :'( atok aku baru pulang ke rahmatullah pagi semalam . Semoga dia baik baik sahaja di sana . Ya Allahh , aku tak cium dia pon semalam . Aku memang panakut . Aku takuuuutt :'( Masuk je rumah atok , atok dah dalam keadaan berkapan putih siap . Embah panggil aku untuk cium arwah , tapi aku menggeleng . Ya Allah , aku takuuuuutt . Aku hanya mampu ikut yang lain baca ayat ayat al-Quran untuk atok , mendoakannya dari jauh . Tolong sedekahkan al-fatihah untuk Haji Jaffar bin Jali yee . Terima kasih sangat sangat (:

Sampai sini sahaja lah warkah saya kepada anda sekalian , terima kasih lah yee kerana membaca luahan perut saya ini . Aku seorang yang lemah dan aku sedar itu .

Abangg , aku nak mintak maaf , aku tau aku banyak mulut banyak cakap , suka ganggu hang . Ape ponn , terima kasih ye bangg . Aku sayang hang sangat (:

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .