Tralaaaaa xD
Wednesday 10 April 2013 • 3:30 am • 0 comments
*\\ assalamualaikum //*

Taraaaa , diperkenalkan . Inilah bakal menantu sayaaaa . Tergamam tak ? Nama famous dia Ali Jambu . Nama real dia , entah aku lupa dah . Bulan Julai nie genaplah dia 16 tahun setengah . Dia tinggal dekat rumah panjang yang mana satu entah , aku tak ingat . tapi yang aku ingat bilik first belah kanan xD . Nak number ? Cuba pi kol balai polis sat , rasanya balai tu ada rekod dia . *Gulpp xD

Sudah berbulan blog ni terbiar , kesiann kebuluran masa . Well , aku anak wawasann ~ Bahahaha . Biasalahh , pelajar exam Taman Tasik memang cenggini , KAMI TABAH ! Cehh , kononn lakann sampai hw semedang tak siap . Eh , kantoi pulak dahh . * Mummy , lihatlahh . Saya memerli nie . kahkah xD . Mana taknya , kelas siang malam . Pepagi pergi sekolah selalu mata burung hantu , hitaaam jaa . Takpe , KAMI TABAH ! *Bhahaha aku pon tak paham apa maksud aku sebenar benarnya -.- . Lantak lah lantak lah . Meh tukar topik lain pulak . 

Two days to go . Wa isnani wahali lalagi wanana pelegi kampinga *tolong pi translate google sat bahasa apa yang aku pakai nie . Kahkahkah , dua hari lagi nak pegi camping ahhh . Aku taktau apa yang aku rasa sebenarnya . Seronok and malas bercampur baur . Pack barang pon aku idok nye lagik nehh . Nak rasa best tu memang la jugak , camp dekat luar kann . Tapiiiiii , aku anak ibuuu ~ bahahaha . Gedik ngat aihh ! Macam semua yang pegi camp tu bukan lahir dari perut mak depa . Lepastu , nak pergi tandas gila jauhh . Itu yang aku paling malas sebenaknyaa tuu . Sokay sokay , I have to prove it to 'you' I can be independant . Okengg ? 

Serious , sekarang waa tak de masa nak update blog sangat . So , lebih kurang sebulan sekali jekott . Awak faham kan keadaan sayee ? Terima Kasih ye awak . Saya terharuuu * bleghhh ~ * ada ke orang baca ? Okay bye . 



OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .