Cukup cool ke kauu ?
Monday 11 February 2013 • 9:35 pm • 0 comments
*\\ assalamualaikum //*

Hai makhluk makhluk Allah sekalian . Saya sedang sedih + excited + nak marah nie . Tapi , as you know , I am cool right ? Muahaha , itu hanya topeng semata mata . Aku juga manusia iaitu makhluk Allah sama sahaja seperti anda . Batas kesabaran aku sangat lah terhad . Aku juga mahu kan kebebasan dan juga masa untuk berhibur time cuti cuti sekolah nie . Bila aku nak topup pon mak aku bising bising kata buat apa perabis duit tang situ . Aiseyy , aku topup pun sebulan sekali hingga dua kali jepungg itupun guna duit sendiri . Takpee , lepas nie akak tak perabis duit untuk topup dah ye ibuu , akak guna je phone ibu . Okay , cukup fair ? 

Sekarang , aku sangat tension dengan bahas . Pantang aku online , mak aku mesti bising . Memanglahh , aku tau ibu sangat risau akan pelajaran anak sulung nya ini , dengan bahas nya lagi . Tapi , fahamlah wahai ibu , PEOPLE NEED SOME REST FOR THEIR BRAIN . Muahaha , alasan aku sangat lah tak munasabah .Tapi , itulah kenyataan . Aku tak tahu macam mana lah jadual hidup aku lepas cuti raya cina nehh . Waktu cuti makin berisi , bukak sekolah terus kering . Zombie la aku lepas nie , dengan tak cukup tidur diaa . Okay kawan kawan , tajuk sebenar hari ini ialah Rontaan seorang pelajar PMR . Muahaha , tajuk macam kronik gilaa dah budak nie . Hahaha , k fine byee .


Ya Allah , Kau kuatkan lah aku , Kau berikanlah kesabaran dan ketabahan yang secukupnya dan ceriakanlah aku walau bagaimana keadaan aku sekalipun untuk aku dalam menempuh jalan hidup Mu yang penuh dugaan ini , Aamin .


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .