We Hiking !
Saturday 24 November 2012 • 4:03 am • 0 comments
Assalamualaikum


*Jalan kaki pergi Taiping Sentral , lalalalalaaa *sambil menari . Eh , blog dah lama tak update kesian kawan kawan kitee . Takpela ,  raya Deepavali tahun nie sarung kain buruk cukuplah .*Buat U-turn 360 darjah . Ehh , hai hai . Lama beno kite tak updatekann . Rindu kitee taakk ? Aloo , awak geleng pon saya saya tahu awak rindu kitee tapi malu latuu . Takpe , kitee faham la awak . Kuang kuaaanggg , dia memang gedik ~ *okay , fine !**baling kasut* . Tak sangka dah berbulan bulan bulan la jugak najwa tak update blog nie *ekhem , nama sendiri okay , takmau gedik dah *First , dipaksa cuti on lappy sebulan , eh tak seminggu jeponnn sebab exam , Peperiksaan Akhir Tahun . Then cuti . Kalau dah cuti tuu , memang aku sengaja mencutikan diri laa . Tapi harinie tak , aku baik sangat . *siapa datang rumah aku hulur duit raya deepavali , see ?*

Tudiaaaa panjangnya mukadimah ! *okay , aku dah terketaqq nie . Meh sini siapa yang nak mai rumah tuu . Duit raya habis , jangan datang nangis dekat aku pulakk ingat tuu ? Okaylah , sini pon bebel aku tak habis habis lagi -.- . Pagi tadi , kitorang pergi jog . Pusing satu round Taman Tasik tu jugak lah . Thenn , ehh Bukit Larut lah ! Tetiba nampak Bukit Larut depan mata *nampak sangat gebanggg* Okay , tapi kitorang daki Bukit Larut tu betul betul tauu .

 Sampai la jugak kitorang dekat stage ke 16 . Lepastu nak turun tu , panggil adik . Eh , korang . Jom kita lawan siapa guling sampai bawah dulu akak belanja dekat bawah nanti . Mamposs , nak kena langgar jeep ke ? Hahaha , lupa pulak dekat sini ada jeep .Then , sikit lagi nak sampai bawah . Allah ! Aaaaaaa , kenapa dengan kasut nie tetiba nak lekang lekang ! Nasib baik jela dah nak sampai bawah baru lekang kalau masih dekat atas tadi . Aku rasa aku dah kaki ayam je dari atas sampai bawah . Ohh , owesome tuuu -,- And insya Allah , esok nak pergi lagi . Oh yay oh yay oh yay , huuuu ~ Hahaha

Eh , lupa pulak . Dalam penat ponn , kitorang tak lupa bergambar jugak tauu . *hang memang tak paham bahasa* Kau jelouss ~









Selepas merasakan penat , baru aku sedar . Cantik jugak Taiping nie rupanya kann *berfikir macam budak tak pernah keluar rumah jee . Then boleh adik aku cakap " Kakk , kita tak boleh turun selagi ibu tak kurus !" Haaa , hang gila apa ? Baru sekali naik , turun turun nak orang kurus . Hang ingat hang duduk dekat alam magik apa ? Tulaaa , kemaruk cerita kartun . Dengan hang hang pon kartun .

*\Assalamualaikum/*

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .