Tari Menari Taman Tasik
Saturday 14 July 2012 • 11:47 pm • 0 comments
   assalamualaikum | hai awak dan awak sekalian .awakawak ,saya ada banyak storieesss nak cerita ni ,baca la eh3 #k ,kau tergedik sikit harini .korang dah beli baju raya ?kalau hang dah ,aku lagi lama dah !tudia ,pelat perakk dia mai dah .baju raya aku kali ni ungu and coklat .yess ,dua pasang jepon .eh ,aku kesah apa .oke ,actualy aku tak sabaqqq nak raya ,hoyeh-hoyeh !lihat ,betapa excited nya aku sampai malam tadi aku mimpi dah pagi raya !wahh ,aku memang advance .
   obsolutely ,aku nak cerita sikit #eh tak ,banyak actually masa senamroboik 1M1S masetu .memang gempakk tahap maksima !segala cikgu telah berubah menjadi seperti penari internasional .dah ,tak payah banyak cakap ,tengok je gamba tu senyap2 .lawak ?sila tahan .kalau sampai dah nak tercirit sangat ,tak pela dimaafkan .




ewwaaaahhh ,haa ada gaya takk ? #form 3

tudiaa sir ,tarian inul eh ?

adakah ini pon dipanggil senamrobik ?#runsing .

shrinkk , ultramann !

kuikui !k ,no comment .

amboi sir ,kalah helang aihh !

eh-eh ,besilat !

taichi pon boleehhh .

uhekk ,sat nak posing jugakk !

and last ,with cikgu Bella omeyy !

haaaa ,ada rasa takk ?meriah bukan ?kalah event tari menari kottt .hahaha .bila aku tengok gmba ni ,selalu aku gelak sorang2 tengok gelagat kekawan and cikgu2 semua .k la ,takmau cakap banyak nanti ada pulak yang nak kata aku Kiah Propa !
 #hati rasa sedih ,tak tahu kenapa ):

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .