Happy Birhday Mr Potato !
Sunday 22 July 2012 • 1:54 am • 0 comments
Assalamualaikum | eh awak ,puasa tak harini ?ohyaaa ,Ramadhan is coming backk .Selamat Berpuasa Awak !yes ,khas untuk awak yang mengeja tuu .oke ,takmau panjang-panjang .now ,see the tajuk .actually ,Mr Potato tu saja ja mau bikin gempakk .*tak pasal kena pokpekk pulak sakkgi .23 Julai ,aku tak pernah lupa tahuu .walaupun aku selalu buatbuat lupa .aku suka test hang actually dengan buat hang marah ,aku rasa itula satusatunya cara untuk jadikan hang seorang abang yaaaangg penyabar .haha ,sorisori ^^ .birhday si abang kitee tu esok .memandangkan aku tak boleh online hari skolah ,aku nak la advance sikit kan .hoyehhoyeh ,aku orang pertamaa !hahaha *ketawa bangga .eh ,hang nak muntah ketuu , Hazim ?alaahaii ,biarlah sekali sekala aku menggedik banyak dengan post nie .tak pekan ,bukan selalu hang dapat tengok aku macam nie .


 

nahh ,nie je haa yang aku boleh bagi .hang anggap ,aku yang tengah menari-nari sambil menyanyi untuk hang dalam video tu eh .lucu kalau aku menari macam tu ?hadiah yang tidak ternilai bukan .terima dengan hati yang amaaatt bersih oke ^^

Selamat Hari Jadi Hazim !
Happy selalu , Ingat aku .
Jaga diri , Hati-hati .
Semoga PMR nanti ,
cemerlang , gemilang , terbilang .
Semangaaaatt !
Modul BM tu ,bila nak ambikk ? Datang rumah aku ,kalau nak ambik tau .Oke ,aku janji tak lari dahh . Serious ,promise

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .