Heart Them
Friday 29 June 2012 • 9:00 pm • 0 comments

\\ assalamualaikum , selamat pagi //

   hohahaii ,awak dan awak sekalian .firstly ,aku rindu kau !dah dua minggu berlalu tau tak .ehh ,siapa pulak yang kau berombak rindu tuu ?hoi ,dia abang aku lah .suka hati aku la nak rindu dia bilabila pon ,kan awak dan awak sekalian .aku selalu terfikir ,aku ke orang yang paling bertuah ?aku rasa memang aku bertuah sangat ,ya Allah terima kasih walaupun Dia jadikan aku di dunia ini sebagai anak yang sulung dalam keluarga ,tapi Dia memberikan aku kakak dan abang angkat yang sangat prihatin ,baik lagi owesome .

   kitorang TERangkat pon secara tak sengaja .ya ,aku rasa memang Allah telah merancang hidup aku dengan amat baik lalu memberikan mereka sebagai pelengkap hidup aku .err ,aku rasa tak perlu kot ceghita dari A sampai Z ,sebabnya amat la panjang boleh buat filem sampai musim yang ke 3 .jadi tak payah la ehh .dengan itu ,aku tak terasa sangat yang aku nie sebenarnya anak sulung dalam keluarga Encik Khir dan Puan Rodzlina .

   sekarang aku tersangat lah bahagia .ehh ,kalau nak kata kitorang tak pernah ada problem tu memang tipu sangat la kann .yelaa ,manusia mana la yang perfect dalam dunia ni .lidah pun lagi tergigit ,kecuali la orang yang tak ada lidah la kan .

 ehh ,ada orang baruu ,ini pon secara tak sengaja .Zikri Haqim budak form 1 ,welcome to my life boy (:

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .