holiday yeyy
Tuesday 5 June 2012 • 6:50 am • 0 comments

\\ assalamualaikum , selamat malam //

   hoihoi ,apa habaqq kome ?cuti tinggal tak sampai seminggu je lagi .korang dah pegi holiday ke ?ha ,aku dah .sila jeles ,muahaha .tapi tak pegi jauh pon ,Bukit Merah Laketown Resort je .jadi laaa ,kankan .kitorang begambar bagai nak rak dekat situ .habes semua jenis parrot kitorang tangkap .bes ohh !masa animal show tu ,abang animal show tu panggil aku turun .hoo ,ketaqq aih lutut aku time tuu .serious ,sampai abang tu tanya ,ehh nangis ke ?waahaha .fikirfikir balik ,eh apa nak ketaqq ,bangga woo !muahahaa .hari khamis nanti ayah nak bawak pegi becuti dekat air terjun ,bemalam satu hari dekat situ .waaaa ,tak sabaqq bak hang !puteri pegi holiday dekat singapore .huu ,jeles ahh !bila la aku bole pegi holiday dekat luar negara pulak .aku ngidam neh !
apa pun yang terjadi ,ALLAH ada slalu untuk mu ,jangan lah kau bersedih ,cause everythings gonna be okay . #aku suka nyanyi lagu ni bila aku sedih .alaaa ,sedapkan hatiii .muahahahaa

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .