The Alphabet
Sunday 17 June 2012 • 8:30 pm • 0 comments

\\ assalamualaikum , selamat pagi //

   muahaha ,hari isnin yang tidak bersekolah .bebas terasa ,but mati la nak kejar balik benda yang cikgu dah ajar selama empat hari tu .sebelum tu ,sila abaikan tajuk di atas .tiada kena mengena antara kau dan aku .hee ,merepek kauu .actually ,aku sekarang dekat UIA .alaa ,Universiti Islam Antarabangsa yang tiptop tuu ,takkan tak tau kot ,sadis nyaa kauu .muahaha ,k sorry .kitorang ke sini sebab ada pertandingan bahas , Interschool Debating Championship .aku rindu gila nak balik sekolah ,jumpa kekawan .Put ,Zah ,Farah ,Nadya ,Alani rindu korang !!

   peserta empat orang ,but semua lelaki aku sorang je perempuan .so aku ambik keputusan untuk duduk sebilik dengan ibu .wahh ,kau nak kata aku manja la ni ?kata la kau ,aku kesah ?k ,stop it .bila kalah ,malam tu aku terus demam .pelik oh ,aku reserve je pon ,amendee lahh .maybe sebab cuaca kot ,aku pon asyik minum air sejuk je sampai telupa minum air kosong .ye la ,benda dah ada depan mata ,takkan nak tengok je ,ye dokk .makanan dia pon sedap ,hari-hari ayam .lagi-lagi ayam masak merah hari tuu ,wahh licin habes pinggan aku .

   grr ,aku ditindas !mentang-mentang la aku sorang je perempuan .nanti aa korang ,aku katok kepala sekor-sekor pakai kasut jepun ,kepala cap jepun !perhh ,mesti kena buang negara .haa ,baru puas hati kauu .actually aku boring ,aku duduk sorang-sorang je dalam bilik ni .ibu keluar pegi KL dengan cikgu lain .malas aa aku nak ikut ,lagi pon aku baru baik demam .pengsan tengah jalan sakgi sapa susah ,korang jugak sebab nanti tepaksa baca entry aku pasal mende tu .

  kak qilah ,naj dah jumpa phrase yg bole hilangkan monyok naj ni .chorus ya sudahlah !

   To kak Qilah - thnks for caring eh,walaupun tak penah jumpa.Naj appreciate sangat.
   To abang Hazim - jaga diri elok-elok.jangan ulang benda yang sama keh.
   Naj sayang korang sama macam sayang keluarga sendiri (:

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .