cekodok basi
Friday 18 May 2012 • 9:47 pm • 0 comments


\bimillahirrahmanirrahim ,assalamualaikum/

   hai awak dan awak .skali lagi aku tukar skin baru ,greycolour lagi .so simple but beghi hosem kankan ?hohoo ,masuk lif tekan sendiri #peribahasa 'ter'advance .and now aku sedaya upaya untuk menaip tanpa shortform .korang pon mesti tak suka baca entry yang bershortform bagai tu kan ?so ,aku yang berjiwa rakyat ini pon terus mengubah cara dan sekali gus menjadikan entry aku yang dulunya hanya sekangkang kera dan kini telah menjadi berkangkang-kangkang kera .

   oke ,itu hanya pendahuluan .as we know ,minggu ni banyak sekolah periksa peperiksaan pertengahan tahun kan .termasuklah sekolah kitorang yang berpengetuakan MamaEton ituu .urghh ,mamaeton !!pelajar smktt sayang akan beliau --" .exam kali ni oke jugak lahh .isnin ni tinggal exam math je lagi ,hope soalan yang aku dah cekang je yang keluar nanti .haha ,sesuka hati aku jee .yang paling best exam bi hari tuu soalan essay dia kluar sbijik dengan buku latihan yang dekat rumah aku tuu .homayy !untuuunnggg sangat lah aku tak baca .kalau baca mesti aku murid yang dapat higher mark for BI buat pertama kalinya kann .#aku kepunan higher mark -,- .


   hari selasa minggu depan kitorang ada jamuan untuk meraikan cikgucikgu praktikal yang super sporting tuu .Anisah Rahim kata nak buat tema Prom Night .woo ,Prom Night lagi tuu .Suppa Edbanss lahh pelajar taman tasik nee .aku tak tau la nak pegi ke tak .sebabnya kena stayback sampai malam and kena masak sendiri lagi .walahh ,kena merewang pulak dahh !ayah aku kata ,takpe pegi je la ,esok balik pon tak pe .tapi balikbalik mesti dah kena pandai masak dahh .ahh ,pulak dahh .perjanjian apa pulak la ayah aku ni .but ,aku tau ayah mesti maenmaen je tuu ,kan ayah kan ?alolo ,hensem nye ayah hari nii -,- .

   yaaa ,sudah siap pon satu entry .aku takda idea sebenarnya nak taip apa .itu semua cerita  yang berkilometer panjangnya .Noor Anisah binti Rahim ,nah .janji telah pon dikotakan .harap anda penat membaca entry ini oke .entry ni untuk 2 bulan so baca la siket demi siket yaa ,saya tidak mahu anda sempot nanti .sekian terima kasih .


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .