exam ,shuhh !
Saturday 5 May 2012 • 10:53 pm • 0 comments


\\ assalamualaikum dan selamat petang //

   haluu rakanrakan bumi .act ,aku pon tak tau nak taip hapo neh .otak aku dah hampir botak dahh .mana tak nya ,exam kali ni masuk tajuk form1 pulak dahh .susahla aku mann !ibu kata ,dah tau nak masuk exam tajuk form1 tu tak reti nak belaja lagi kee ?aiyo maa ,date ai dengan pesbuk pon tak habes lagi laa .nanti pon bole kan ?*mau aku kena cepuk .sekarang aku baru study sejarah and math .tu baru dua ,subjek ada lapan ,bila lagi mau study la aku  ni .

   susah noo hidup era globalisasi ni ,nak buat apa pon mesti teringat pesbuk and tak pun bellog aku yang bersiput ni .dah macam pakwe aku pulak deme ni --" .betol kan .siapa setuju sila angkat kening dah tu pegi buang ,haa kan lawa tuu ,hahahaa .ceh ,era globalisasi tuu .bangga ckgu akmar .

   bole tak kalau aku nak tido smpai cuti panjang nanti ?aku nak skip exaaaamm !oh ,pegi kau maen jauhjauh ,shhhuuhhhhh !tak sabar gila aku tunggu cuti ,siap buat countdown lagi untuk cuti .countdown exam ?ahh ,aku x da masa untuk semua tuu .amboi ,over ye kau .oke ,ai think tu je kot ceghita untuk kali ni .

   ehh ,copcop !sebelum tu tolong doakan aku :
sahaja aku ,Nurul Najwa Damia binti Mohd Khir mengambil exam dengan hati yang tenang dan mendapat keputusan yang cemerlang ,gemilang dan terbilang kerana Allah taala .aminn .

terima kasih awak dan awak semua ! :D


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .