1 jun
Thursday 31 May 2012 • 10:59 pm • 0 comments

\\ assalamualaikum , selamat petang //

   huweiyo manusia .aaaa ,nak pegi situu !yang dekat atas tu tuu .bahagia nya aku tengok benda tu .kalau aku dapat pegi situ mesti aku menjerit tak nak balik ,sure ah !biasaa ,otak aku otak kanakkanak .#sedara aku cakap ^^ .ayah ,jom aa kita pegi situu .tapi ,ayah bayar .apa susah picit je mesin keluar la duit ,haa ye dak ?winkwink .ayah kata memang nak pegi bercuti minggu depan tapi tak tau dekat mana lagi .cadangnya nak pegi tempat yang ada laut .hoo ,arang lagi aku dibuatnya .jadi laa ,janji dapat pegi becuti ,kankan .

   cukuplah mukadimah aku tuu .actually ,aku rasa ,ergghh !!so ,nak hilang kan 'erghh' tuu ,aku chat la dengan sedara and kekawan aku .daripada aku menunggu dia nak tegor aku ,bemisai la aku jawabnya .dah tu bila aku tegor ,kata aku kacau kau la hapa .bila aku kol ,kau kata tengah sebok dengan orang baru kau tuu .untungla kan ,dah ada orang baru lupa aku .bila boring baru cari aku .alahai ,untungnya aku dapat abang macam kau .hahh ,memang ah aku jeles ,aku adik kau .dah ada orang baru kau tuu ,fon pon taknak angkat .layan pon macam nak tak nak jee .dulu masa kau dengan k.Qilah tak de pon macam tuu .urgh ,sudah laaa .tadak guna aku bising dekat sini ,kau mana ada masa nak baca semua ni pon ,aku tahu kau sebok .

   muahahaa ,entry baruu .isi yang amat emo .sori eh Nurul Suhada ,tapi janji dah ditepati kan ,hohohoo .oke aa ,nak pegi makan ,lapaqq ! babaii .

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hai , Najwa is here . But you can call me Wa , it is okay . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Thanks yaa ^^
Mood : Try to make my own day everyday ^.^
Status :Love me , love them , love you ♥

ChitChatting here ♥
Leave your footprint here



Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥
A big clap for them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Najwa Damieya

Please let me know if i'm using yours without permission . Thank you .